Zasady wystąpienia w podcaście

Zasady wystąpienia w podcaście

Chętnie poznam Cię bliżej i – jeśli chciałbyś podzielić się ciekawą historią – zaproszę do wystąpienia w podcaście.

By wszystko przebiegło sprawniej – oto kilka zasad, które towarzyszą temu podcastowi i nagraniom, które publikuję.

  1. Nie ma ograniczeń czasowych jeśli chodzi o czas nagrania. Jeśli będzie nam się dobrze rozmawiało, możemy rozmawiać i godzinę, czy dwie. Standardowe nagranie trwa jednak w okolicach 30-40 minut.
  2. Rozmawiamy zdalnie, przez Skype. W szczególnych przypadkach możemy też spróbować spotkać się i nagrać całość „w cztery oczy”.
  3. Jeśli chciałbyś wystąpić w podcaście – napisz do mnie i opisz mi w kilku zdaniach kim jesteś, i o czym chciałbyś porozmawiać, jaką historię chciałbyś przedstawić.
  4. Nie mam nic przeciwko reklamie w podcaście – o ile produkt, czy usługa, którą chciałbyś zareklamować może się spodobać naszym słuchaczom. Nie nagrywam jednak podcastów związanych z ogłoszeniami prasowymi (odpaliłeś nowy produkt/usługę/biznes, zdobyłeś nagrodę, pozyskałeś inwestora). Jeśli za Twoim produktem/usługą stoi fajna historia – o niej chętnie porozmawiam.
  5. Każdy odcinek trafia nie tylko do katalogów podcastów (iTunes, Stitcher itp), ale też na inne moje kanały social mediowe (m.in. YouTube, Facebook).
  6. Poza bardzo szczególnymi przypadkami – nie wycinam nic z nagrań; zastanów się więc dwa razy zanim w trakcie nagrania powiesz coś, co nie chciałbyś by trafiło do wiadomości publicznej.
  7. Odcinki nagrywam z wyprzedzeniem minimum 2-tygodniowym. To znaczy – nagranie z dzisiaj trafi do sieci za 2 tygodnie lub więcej.
  8. Kolejne odcinki podcastu publikowane są raz w tygodniu, we wtorki.

To jak? Zainteresowany? Chętnie porozmawiam 🙂