Startup Consulting

Startup Consulting

Na sukces firmy składa się kilka czynników. Przede wszystkim są to: produkt, marketing, sprzedaż i obsługa klienta. Do tego dochodzi wizja, strategia i – przede wszystkim – egzekucja.

Od kilku lat poza swoimi projektami, pomagam też innym budować ich biznesy. W szczególności te internetowe. W szczególności startupy.

Doradzam, ale też i pomagam w egzekucji.

Zarówno na etapie pomysłu, jak i na kolejnych etapach w drodze do podbijania świata. Pomagam zarówno tym, którzy działają na rynku lokalnym, jak i tym, których marzeniem jest ekspansja zagraniczna.

Startupom e-commerce’owym, SaaSowym, ale też i biznesom bardziej tradycyjnym. Biznesom, które chcą wejść do Internetu ze świata offline’owego.

Czym jest startup consulting?

Krótko i na temat: pomagam w realizacji konkretnych projektów. Czy jest to związane z wytworzeniem produktu, który jest dopiero na etapie pomysłu; czy jest to związane z wdrożeniem czegoś nowego w biznesie; czy jest to związane z wejściem na kolejny rynek; czy jest to związane z budowaniem marki w Internecie… projekty są różne. Tak jak różne są też firmy, z którymi współpracuję.

Samo doradztwo?

Niekoniecznie. Różne są projekty, podobnie jak też różne są potrzeby zleceniodawców.

Nie znam się na wszystkim i nie twierdzę, że tak właśnie jest. Współpracuję jednak z najlepszymi w swoim fachu specjalistami, z którymi uzupełniamy się tak, by w konsekwencji móc zaoferować wszystko, czego klient potrzebuje.

Nie tylko dowozimy projekt. Dowozimy też konkretne, mierzalne wyniki.

Możemy pomóc doradzając co zrobić. Ale możemy też pomóc w egzekucji.

Z kim pracujemy?

Współpracujemy z firmami małymi i dużymi. Ze startupami i firmami z ugruntowaną pozycją rynkową. Z firmami sprzedającymi lokalnie, jak i tymi, które mają klientów w kilkudziesięciu krajach świata.

Nie ma wielkiego znaczenia jak duża jest firma, czy jakie obroty osiąga. Liczy się to, co chce osiągnąć. My jesteśmy od tego, by jej to umożliwić.

Nie odstrasza nas nic, co związane z Internetem i nowymi technologiami. W tym obszarze czujemy się jak ryba w wodzie.

W jakich obszarach możemy pomóc?

Jest tego całe mnóstwo. Tam, gdzie ja osobiście nie mogę pomóc – tam wchodzą specjaliści, z którymi współpracuję. Przykładowe obszary, z którymi możemy się zmierzyć na Twoją prośbę:

  • budowanie marki, brandu, produktu w Internecie
  • szeroko pojęty marketing, w tym też content marketing, social media, SEM; tworzenie strategii marketingowych
  • ekspansja zagraniczna
  • przyjmowanie płatności – nie tylko w Polsce, ale i na świecie
  • budowa produktów, aplikacji, serwisów; wypuszczanie produktów na rynek
  • research szeroko pojęty
  • sprawy księgowe dotyczące startupów, czy biznesów już działających w sieci (lub dopiero do Internetu wchodzących)
  • sprawy prawne w startupach i/lub innych biznesach internetowych

To zresztą nie wszystko. Obszarów, w których możemy pomóc jest znacznie więcej. Daj znać czego potrzebujesz, a ja szybko to przeanalizuję i odpowiem co razem możemy zrobić. A jeśli ja nie będę w stanie pomóc, to postaram się wskazać kogoś, kto będzie w stanie.

Prowadzisz startup i potrzebujesz pomocy? Masz biznes, z którym chcesz mocniej zaistnieć w Internecie?

To idealnie się składa. Chętnie pomogę.

Napisz do mnie, powiedz kim jesteś i czego potrzebujesz. Opisz w skrócie swoją firmę/produkt/startup, a ja postaram się zrobić, co tylko się da, by pomóc Ci rozwiązać problem.